четвртак, 8. октобар 2015.

Ne pita puno…
A puno toga razume..
Čak i onda, kada sam sebe, ne razumem…
Ona je moja riznica dobrote…
Duga koja se pojavi posle kišnih misli…
Razume moje odlaske…
Osmehom dočekuje moje dolaske…
Bez prekora…
Suvišnih pitanja…
U njenim očima, ja sam svitac…
Čak i kada si moje svetiljke ugašene…
U njenim mislima, ja svetlim…
Zna da me nema…
I miri se sa tim…
Ne traži…Ne sanja…Nas…
Već neki paralelni svet, u koji povremene beži…Nestaje…
Neda mi da naslutim kada su njene svetiljke misli ugašene..
I zbog koga…
Prećuti, puno toga…Potone u tišinu…Zatvori vrata duše…
Probam da pokucam…
Ali zvekira na njima nema...
Utone u svoju ljušturu ,poput puža u kućicu…
Pomislim da ću po boji glasa naslutiti, nijansu njenih misli…
Pozovem je…
A ona se smeje…Poput nestašnog devojčurka…
Brblja kao navijena..
Začikava me nekim brzohvatajucim mislima…Zbuni me…
Jer ne znam,a voleo bih da znam…
Da li se smeje samo usnama…Ili očima?…
Ogromna razlika

Нема коментара:

Постави коментар